Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

(Απάτη Coingeneration) Βγάλτε χρήματα έχοντας τον υπολογιστή ανοιχτό

χρήματα από τον υπολογιστή

Παιδιά μην ασχοληθείτε με το Coingeneration είναι απάτη

Μπορείτε να δείτε περισσότερα εδώ https://bitcointalk.org/index.php?topic=246612.msg2633880.

Οπότε όπως είπα μην ασχοληθείτε ούτε καν να μπείτε στο κόπο να διαβάσετε το πιο κάτω κείμενο. Αν θέλετε κάτι αξιόπιστο δείτε εδώ  
Καλησπέρα σε όλους, σήμερα θα δούμε ένα ακόμα τρόπο που μπορείτε να βγάλετε λεφτά χρησιμοποιώντας τον υπολογιστή σας. Ο τρόπος που θα δούμε σήμερα είναι ιδανικός για όσους έχουν τον υπολογιστή τους ανοιχτό 24 ώρες το 24 ώρο ή τον έχουν πολλές ώρες την μέρα να δουλεύει. Γιατί το λέω αυτό; Το πρόγραμμα που θα σας δείξω σήμερα σας πληρώνει έχοντας ανοιχτό να τρέχει ένα πρόγραμμα το οποίο θα σας δώσει δωρεάν η εταιρία.

Τι κάνει αυτό το πρόγραμμα
Η εταιρία αυτή θέλει να έχει το μεγαλύτερο υπερυπολογιστή στο κόσμο, για αυτό το λόγο έφτιαξε το συγκεκριμένο πρόγραμμα το οποίο θα τρέχει στο υπολογιστή μας και θα χρησιμοποιεί κατά ελάχιστο τον επεξεργαστή μας (ούτε καν θα καταλάβουμε ότι τρέχει το πρόγραμμα).

Πώς θα κερδίζουμε από αυτό
Εμείς απλά θα είμαστε συνδεδεμένοι στο ίντερνετ και θα έχουμε το πρόγραμμα να τρέχει. Οι αρχικές απολαβές χωρίς να επενδύσουμε ούτε σεντ, είναι 1$ την ημέρα!

Οδηγός βήμα βήμα


  1. Κάντε εγγραφή πατώντας εδώ
  2. Συμπληρώστε τα στοιχεία σας
  3. Όταν συνδεθείτε κάντε κλικ στο "Download"
  4. Κατεβάζετε την εφαρμογή και κάνετε εγκατάσταση (σε περίπτωση σφάλματος κάντε επανεγκατάσταση)
  5. Τώρα η εφαρμογή είναι εγκατεστημένη. Μην ξεχνάτε ότι πρέπει να είστε συνδεδεμένος με το Διαδίκτυο, προκειμένου να κερδίζετε χρήματα!
Καλά κέρδη!

Σχόλια

  1. Παναγιώτη καλησπέρα!!!
    Θέλω να ξέρεις ότι σε έχω εμπιστευτεί σε πολλά πράγματα που λες στο sait σου,αλλά εδώ κάτι δεν μου πάει καλά και μου φαίνεται κάπως ύποπτο το όλο σκηνικό.
    Δηλαδή εσύ το εμπιστεύεσαι και μας το λες επειδή είναι ακίνδυνο?
    Όπως και να έχει Έλληνας είσαι και δεν θα μας κάνεις καμιά λαμογιά πιστεύω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε Νίκο σ'ευχαριστώ πολύ για την εμπιστοσύνη που μου δείχνεις Η αλήθεια είναι ότι βάλω στο lefta4klik θέλω πάνω από όλα να είναι αξιόπιστο και να μην είναι απάτη. Το συγκεκριμένο το έμαθα εδώ και 1 μήνα, η αλήθεια είναι ότι και σε μένα όταν το είδα μου φάνηκε ύποπτο. Με λίγο ψάξιμο που έκανα φαίνεται αν είναι όλα μια χαρά, αν τύχει και δω ότι κάτι που δεν πάει καλά θα σας πω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παναγιωτη το χρησιμοποιεις και εσυ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για να είμαι ειλικρινής το χρησιμοποίησα για να δω πως δουλεύει, 2-3 φορές το δούλεψα και από ότι κατάλαβα είναι ιδανικό για όσους δεν κλείνουν το υπολογιστή τους καθόλου! Αν θέλετε να φτιάξω βίντεο να δείξω την διαδικασία κατεβάσματος και να δείτε και το πρόγραμμα πως είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πρεπει να περασουν 24 ωρες για να προστεθουν χρηματα στον λογαριασμο σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. όχι, απλά κάθε 24 ώρες που τρέχει το πρόγραμμα κερδίζεις 1$

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τρεχει το προγραμμα εδω και 2 ωρες και δεν μου δινει χρηματα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χωρίς να θέλω να φοβήσω κανέναν,αν πάτε στο home της συγγεκριμένης σελίδας και διαβάσετε για τους τύπους αυτούς που το έχουν και το τι θέλουν να κάνουν,πιθανόν να αλλάξετε γνώμη.Μιλάνε για νέα ηλεκτρονική τάξη πραγμάτων που θέλουν σιγά σιγά να δημιουργήσουν,τσιπάκια και άλλα τέτοια τρελά που μας θυμίζουν πολλά από τις προφητείες που έχουμε ακούσει όλοι μας.
    Ευχαριστώ αλλά δεν θα συμμετάσχω σε ότι έχει να κάνει με τέτοιου είδους πειράματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άμα είναι να πάρω λεφτά έτσι,καλύτερα να ψοφήσω από την πείνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νίκο αν ισχύει κάτι τέτοιο συμφωνώ μαζί σου.. εγώ που το έψαξα είδα απλά ότι οι τύποι θέλουν έχουν εναν υπολογιστή που θα μπορεί να κάνει τρελά πράγματα... τι να πω ίσως να έχεις δίκαιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γιατι δεν το χρησιμοποιεις εσυ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γεια σας,
    Εγω ειμαι καινουργιος και θα ηθελα να σας πω οτι στην ζωη ποτε μα ποτε δεν χαρίζονται ΧΡΗΜΑΤΑ...

    Παντααα θα εκμεταλευεστε απο καποιον αλλον..


    Π.χ Πιστευω οτι ο Παναγιωτης πληρωθηκε για να ανεβασει αυτο (πλασαρει)......
    Αρα ο Παναγιωτης και η εταιρια θα εχει κερδος απο εμας...>!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Παναγιώτη το χρησιμοποιώ και εγώ εδώ και 25 ημέρες και μέχρι τώρα έδειχνε αξιόπιστο. Απλά έχει θέμα με τις πληρωμές το τελευταίο διάστημα και δεν ξέρω τι παίζει.
    Επειδή έχω ασχοληθεί λίγο με τα PTC sites ήθελα να σου προτείνω ένα απόλυτα αξιόπιστο που δεν υπόσχεται λαούς και πετραχήλια αλλά μέχρι τώρα πληρώνει κανονικότατα:
    http://www.cashnhits.com/index.php?view=ptp&ref=misfits7
    Γράψου και θα με θυμηθείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. προς το παρών μπορείς να πάρεις λα λεφτά από αυτές τις μεθόδους:
    Payza
    Perfect Money
    Paxum

    Στο μέλλον ίσως να μπεις και το paypal!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλησπερα!! καταρχας πολυ καλο blog φιλε μου...μπραβο!!! θα ηθελα να ρωτησω αν γνωριζει καποιος τι ειναι τα threads και πως μπορω να κερδισω threads (δωρεαν κατα προτιμηση )ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρε παιδιά σόρυ κιόλας αλλά έχει το εβραικό αστέρι πίσω απο το λιοντάρι πολυ ύποπτο σύμβολο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. dimokratis2013: τέρμα οι διαφημίσεις των ρεφεραλ λινκ σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλησπέρα.. αν ισχύει τελικά... ο υπολογιστής για να δουλεύει 24 ώρες πόσα καίει στο ρεύμα??μήπως δεν συμφέρει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. anwnymos , είναι για άτομα τα οποία έχουν τον υπολογιστή ανοιχτό συνεχώς έτσι κι αλλιώς. Φυσικά και δεν συμφέρει να τον έχεις όλη την ώρα ανοιχτό μόνο γι αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Παναγιώτη μήπως είναι επικίνδυνο να βάλουμε το κινητό μας σε ένα τέτοιο site ? Έχω ακούσει διάφορα για σελίδες που σε χρεώνουν πολλά χρήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γεια σου φίλε και εγώ το έχω βάλει εδώ και καιρό, δεν έχει σχέση με αυτές τις εταιρίες που σε χρεώνουν, αυτό είναι απλά για να κάνεις verify το λογαριασμό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλησπέρα
    επιτέλους βρήκα Ελληνικό σάιτ που σε πληρώνει όταν παραγγέλνεις πίτσες καθώς επίσης και οι φίλοι σου
    έχει δωρεάν εγγραφή και πληρώνει μέχρι 10 επίπεδα πιο κάτω από εσένα
    http://pizzafestival.gr/welcome1/index?mpm=6198

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. καλησπέρα αδέρφια και καλή χρονια . διάβασα με πολύ προσοχή ότι έχετε γράψει . εγώ βασικά έχω φτάσει τα 24 δολάρια. το πρόβλημα μου είναι ότι όταν έβαζα το κινητό μου μου έλεγε να πάρο ένα αριθο τηλέφωνο το οποιο έλεγε ότι δεν αντίστοιχει σε κάποιον αριθμό. στην τελική μου έγραψε ότι τελειωσαν η προσπάθειες μου και πρέπει να ανεβάσω έγγραφα. τi κάνω σε αυτήν την περίπτωση και γιατί μου έκανε όλο αυτό το σκηνικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γεια σου αδερφέ, εγώ δεν είχα αυτό το θέμα, έβαλα τον αριθμό μου και μου ήρθε ένα μήνυμα επιβεβαίωσης.
    Όπως και να έχει, εσένα τώρα τι έγγραφα σου ζητά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. γεια σου παναγιώτη . μου γραφει αυτό... You have exceeded the maximum number of attempts. To verify your account upload your documents.....λογικά θα ζητάει τίποτα ταυτότητες και τέτοια σκηνικά. αλλα φοβάμαι να τα ανεβάσω . και η φάση είναι ότι έχω πάει καλά ρε . 25 δολαριάκια. και δεν θέλω να τους τα χαρίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έλα φίλε φίλε απο οτι είδα δεν μπορείς να κάνεις διαφορετικά, στείλε ένα email και πες τους αν γίνετε να ξανά δοκιμάσεις να κάνεις verify με το κινητό σου, πες τους την αλήθεια τι συνέβη!
      Είναι κρίμα να χάσεις τα λεφτά έτσι

      Διαγραφή
  27. Kalispera. kai mpravo ston filo panagioti poy exi kani poli kali doylia edo. thelo na po to sigekrimeno to programa to xero pano apo xrono. kai kala tha itan na to doylepsete me prosoxi giati katakapoion tropo dimioyrgi provlima sto logismiko meta apo kero. episis na doso mia idea sxetika me ta simvolea exorixis bitcoin ta opia kanoyn thrafsi stin ameriki kai mporite na ta promitheytite apo 9$ kai apo 3-12 mines kai den xriazode oytepc anixta oyte tipote aytoi apla sas pliroyn kathe mina.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Your account isn't verified

    pos ginete i epalithefsi tou logariasmou?
    exo aniksi ola ta link pou mou irthan sto email ala tipota akoma

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. αν θυμάμαι καλά θέλει να βάλεις τον αριθμό του κινητού σου από τις ρυθμίσεις του προσωπικού σου προφίλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Απάτη είναι μάγκες..Εκτός ότι ξεπατώνει την εγκατάσταση,δεν παίρνεις φράγκο...Εμένα κατέβηκε 3 φορές το ποσό από μόνο του,έχω βάλει 2 άτομα που έχουν κάνει επαλήθευση λογαριασμού,όπως κι εγώ κι ακόμα 0 είναι στους refferals..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Όλες οι απορίες πλέον θα λύνονται μόνο μέσα στο φόρουμ το οποίο μπορείτε να βρείτε εδώ http://forum.click4money.gr/
Ο λόγος είναι για να μαζεύεται όλο το υλικό εκεί και να μην απαντάμε συνέχεια στα ίδια ερωτήματα

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σπάσιμο κωδικών email και τρόποι προστασίας αυτών

Καλησπέρα φίλοι και αναγνώστες του  blog μου, σήμερα θα σας δείξω ένα οδηγό βίντεο με τον οποίο μπορεί κάποιος να μας κλέψει τον κωδικό του email μας όπως επίσης και τρόπους με τους οποίους μπορούμε να προστατευτούμε. Με αυτό το τρόπο μπορούμε να ανιχνεύσουμε  κωδικούς hotmail, windows live και gmail . Στον οδηγό βίντεο σας δείχνω για hotmail που με τον ίδιο τρόπο γίνετε και για τα windows live.  Για gmail στην επιλογή "Single target" που σας δείχνω στο βίντεο αντί για "pop3.live.com" βάζουμε "smtp.gmail.com", στην "Port" βάζουμε 465, και στο "Protocol" βάζουμε "smtp", επίσης βάζουμε τικ και στην επιλογή "Be verbose", τα άλλα τα κάνουμε όπως και στο βίντεο. Θα χρειαστούμε  Backtrack ( το backtrack το κατεβάζετε εδώ ή  εδώ για torrent ). Το προγραμμάτακι "Hydra-gdk" το οποίο είναι ενσωματωμένο στο backtrack, θα το βρείτε στο μενού => Application-Backtrack-Privilege Escalation- Passwo

Σπάσιμο κωδικών facebook

Πώς μπορεί κάποιος να σας κλέψει τον κωδικό του Facebook (hack facebook). Παρακάτω σας έφτιαξα ένα βίντεο που μου ζητήσατε για το πως σπάμε κωδικούς στο facebook εύκολα. Με ένα απλό τρόπο μπορεί να σας κλέψουν το κωδικό του facebook . Το βίντεο είναι καθαρά για εκπαιδευτικούς σκοπούς.   Τον οδηγό αυτό κυρίως τον έφτιαξα για αρχάριους, να μπορούν να δουν ένα από τους πολλούς τρόπους που μπορεί κάποιος έμπειρος hacker να κλέψει τον κωδικό του ς. Μετά από το βίντεο θα έχετε μια άλφα γνώση και θα μπορείτε να προστατευτείτε. Τα εργαλεία που θα χρειαστείτε για να το κάνετε και εσείς :   http://lefta4klik.blogspot.gr/2012/12/spasimo-kodikon-crack-wep.html Όποιος έχει απορίες για το πως να σπάσω κωδικό facebook ας αφήσει σχόλιο να το βοηθήσουμε. Σημείωση : Η τεχνική αυτή δουλεύει όταν οι υπολογιστές βρίσκονται στο ίδιο δίκτυο.  Πώς σπάμε κωδικούς του φβ - Δείτε τον οδηγό βίντεο Μπορείτε να δείτε και τον νέο οδηγό όπου γίνετε να σπάσει το facebook χωρίς να χρειαστεί να σταλ

Εγκατάσταση backtrack στα windows με βοήθεια εικονικής μηχανής

Καλησπέρα φίλοι μου, σήμερα σας έχω φτιάξει το βίντεο που μου ζητήσατε κάποιοι που είχατε δυσκολίες στην εγκατάσταση του  backtrack  σε εικονική μηχανή για να τρέχουνε στα windows. Είναι πάρα πολύ απλό, θα το δείτε στην συνέχεια στο video. Την εικονική μηχανή που έχω και εγώ για να τρέχουνε τα backtrack στα windows:  Κατεβάστε την εδώ . Τα Backtrack τα κατεβάζετε από εδώ . Κατεβάστε την τελευταία έκδοση δηλαδή το backtrack 5 R3. Επίσης σας έχω και μια εναλλακτική λύση εικονικής μηχανής που θα δείτε κάτω από το βίντεο, όπου μπορείτε να δείτε  οδηγίες για να κατεβάσετε και να τρέξετε το backtrack στο virtualbox της oracle. Εγκατάσταση backtrack σε εικονική μηχανή - Δείτε τον οδηγό βίντεο Μπορείτε αν θέλετε να κατεβάσετε την εικονική μηχανή (virtualbox) της oracle που είναι επίσης πολύ καλή και είναι δωρεάν. Κατεβάστε την από εδώ  https://www.virtualbox.org/wiki/Downloads . Όταν κατεβεί το κάνετε εγκατάσταση και δημιουργείτε μια εικονική μηχανή στο virtualbox της