Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το παιχνίδι Τρίλιζα για τους επισκέπτες του blog σας

Τρίλιζα
Καλησπέρα σε όλους του φίλους, σήμερα θα σας δώσω ένα script για να κρατήσετε τους αναγνώστες σας περισσότερη ώρα στο blog σας παίζοντας τρίλιζα!

Μπορείτε να δείτε και το demo της τρίλιζας πατώντας κλικ πιο κάτω:

 Δείτε το demo

Για να το προσθέσετε στο blog ή και στο website σας απλά θα χρειαστείτε τον πιο κάτω κώδικα. Μπορείτε να το προσθέσετε στο blogger με 2 τρόπους, είτε μέσω ενός gadget είτε μέσα στο κώδικα του προτύπου σας.

Προσθήκη στο blogger ως gadget: μπορείτε να ενσωματώσετε τη τρίλιζα στο blogger σαν ένα απλό gadget. Αν δεν ξέρετε πως δείτε τον οδηγό > προσθήκη gadget στο blogger.

Προσθήκη στο blogger πρότυπο: Μπορείτε επίσης να το προσθέσετε σε όποιο σημείο του blog θέλετε βάζοντας τον κώδικα της τρίλιζας μέσα στο τμήμα <body> του blogger προτύπου σας.

Κώδικα:
<center><SCRIPT> /* Written by Cory Fogliani Testers: Cory Fogliani, Chris Gordon javascriptkit.com */ //if IE4/NS6, apply style if (document.all||document.getElementById){ document.write('<style>.tictac{') document.write('width:50px;height:50px;') document.write('}</style>') } var sqr1 var sqr2 var sqr3 var sqr4 var sqr5 var sqr6 var sqr7 var sqr8 var sqr9 var sqr1T = 0 var sqr2T = 0 var sqr3T = 0 var sqr4T = 0 var sqr5T = 0 var sqr6T = 0 var sqr7T = 0 var sqr8T = 0 var sqr9T = 0 var moveCount = 0 var turn = 0 var mode = 1 function vari() { sqr1 = document.tic.sqr1.value sqr2 = document.tic.sqr2.value sqr3 = document.tic.sqr3.value sqr4 = document.tic.sqr4.value sqr5 = document.tic.sqr5.value sqr6 = document.tic.sqr6.value sqr7 = document.tic.sqr7.value sqr8 = document.tic.sqr8.value sqr9 = document.tic.sqr9.value } function check() { if(sqr1 == " X " && sqr2 == " X " && sqr3 == " X ") { alert("Κέρδισες!") reset() } else if(sqr4 == " X " && sqr5 == " X " && sqr6 == " X ") { alert("Κέρδισες!") reset() } else if(sqr7 == " X " && sqr8 == " X " && sqr9 == " X ") { alert("Κέρδισες!") reset() } else if(sqr1 == " X " && sqr5 == " X " && sqr9 == " X ") { alert("Κέρδισες!") reset() } else if(sqr1 == " X " && sqr4 == " X " && sqr7 == " X ") { alert("Κέρδισες!") reset() } else if(sqr2 == " X " && sqr5 == " X " && sqr8 == " X ") { alert("Κέρδισες!") reset() } else if(sqr3 == " X " && sqr6 == " X " && sqr9 == " X ") { alert("Κέρδισες!") reset() } else if(sqr1 == " X " && sqr5 == " X " && sqr9 == " X ") { alert("Κέρδισες!") reset() } else if(sqr3 == " X " && sqr5 == " X " && sqr7 == " X ") { alert("Κέρδισες!") reset() } else { winCheck() check2() drawCheck() } } function check2() { vari() drawCheck() if(sqr1 == " O " && sqr2 == " O " && sqr3 == " O ") { alert("Έχασες!") reset() } else if(sqr4 == " O " && sqr5 == " O " && sqr6 == " O ") { alert("Έχασες!") reset() } else if(sqr7 == " O " && sqr8 == " O " && sqr9 == " O ") { alert("Έχασες!") reset() } else if(sqr1 == " O " && sqr5 == " O " && sqr9 == " O ") { alert("Έχασες!") reset() } else if(sqr1 == " O " && sqr4 == " O " && sqr7 == " O ") { alert("Έχασες!") reset() } else if(sqr2 == " O " && sqr5 == " O " && sqr8 == " O ") { alert("Έχασες!") reset() } else if(sqr3 == " O " && sqr6 == " O " && sqr9 == " O ") { alert("Έχασες!") reset() } else if(sqr1 == " O " && sqr5 == " O " && sqr9 == " O ") { alert("Έχασες!") reset() } else if(sqr3 == " O " && sqr5 == " O " && sqr7 == " O ") { alert("Έχασες!") reset() } } function player1Check() { if(sqr1 == " X " && sqr2 == " X " && sqr3 == " X ") { alert("Player 1 wins!") reset() } else if(sqr4 == " X " && sqr5 == " X " && sqr6 == " X ") { alert("Player 1 wins!") reset() } else if(sqr7 == " X " && sqr8 == " X " && sqr9 == " X ") { alert("Player 1 wins!") reset() } else if(sqr1 == " X " && sqr5 == " X " && sqr9 == " X ") { alert("Player 1 wins!") reset() } else if(sqr1 == " X " && sqr4 == " X " && sqr7 == " X ") { alert("Player 1 wins!") reset() } else if(sqr2 == " X " && sqr5 == " X " && sqr8 == " X ") { alert("Player 1 wins!") reset() } else if(sqr3 == " X " && sqr6 == " X " && sqr9 == " X ") { alert("Player 1 wins!") reset() } else if(sqr1 == " X " && sqr5 == " X " && sqr9 == " X ") { alert("Player 1 wins!") reset() } else if(sqr3 == " X " && sqr5 == " X " && sqr7 == " X ") { alert("Player 1 wins!") reset() } else { player2Check() drawCheck() } } function player2Check() { vari() drawCheck() if(sqr1 == " O " && sqr2 == " O " && sqr3 == " O ") { alert("Player 2 wins!") reset() } else if(sqr4 == " O " && sqr5 == " O " && sqr6 == " O ") { alert("Player 2 wins!") reset() } else if(sqr7 == " O " && sqr8 == " O " && sqr9 == " O ") { alert("Player 2 wins!") reset() } else if(sqr1 == " O " && sqr5 == " O " && sqr9 == " O ") { alert("Player 2 wins!") reset() } else if(sqr1 == " O " && sqr4 == " O " && sqr7 == " O ") { alert("Player 2 wins!") reset() } else if(sqr2 == " O " && sqr5 == " O " && sqr8 == " O ") { alert("Player 2 wins!") reset() } else if(sqr3 == " O " && sqr6 == " O " && sqr9 == " O ") { alert("Player 2 wins!") reset() } else if(sqr1 == " O " && sqr5 == " O " && sqr9 == " O ") { alert("Player 2 wins!") reset() } else if(sqr3 == " O " && sqr5 == " O " && sqr7 == " O ") { alert("Player 2 wins!") reset() } } function drawCheck() { vari() moveCount = sqr1T + sqr2T + sqr3T + sqr4T + sqr5T + sqr6T + sqr7T + sqr8T + sqr9T if(moveCount == 9) { reset() alert("Ισοπαλία") } } function winCheck() { check2() if(sqr1 == " O " && sqr2 == " O " && sqr3T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr3.value = " O " sqr3T = 1; turn = 0; } else if(sqr2 == " O " && sqr3 == " O " && sqr1T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr1.value = " O " sqr1T = 1; turn = 0; } else if(sqr4 == " O " && sqr5 == " O " && sqr6T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr6.value = " O " sqr6T = 1; turn = 0; } else if(sqr5 == " O " && sqr6 == " O " && sqr4T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr4.value = " O " sqr4T = 1; turn = 0; } else if(sqr7 == " O " && sqr8 == " O " && sqr9T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr9.value = " O " sqr9T = 1; turn = 0; } else if(sqr8 == " O " && sqr9 == " O " && sqr7T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr7.value = " O " sqr7T = 1; turn = 0; } else if(sqr1 == " O " && sqr5 == " O " && sqr9T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr9.value = " O " sqr9T = 1; turn = 0; } else if(sqr5 == " O " && sqr9 == " O " && sqr1T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr1.value = " O " sqr1T = 1; turn = 0; } else if(sqr3 == " O " && sqr5 == " O " && sqr7T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr7.value = " O " sqr7T = 1; turn = 0; } else if(sqr7 == " O " && sqr5 == " O " && sqr3T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr3.value = " O " sqr3T = 1; turn = 0; } else if(sqr1 == " O " && sqr3 == " O " && sqr2T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr2.value = " O " sqr2T = 1; turn = 0; } else if(sqr4 == " O " && sqr6 == " O " && sqr5T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr5.value = " O " sqr5T = 1; turn = 0; } else if(sqr7 == " O " && sqr9 == " O " && sqr8T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr8.value = " O " sqr8T = 1; turn = 0; } else if(sqr1 == " O " && sqr7 == " O " && sqr4T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr4.value = " O " sqr4T = 1; turn = 0; } else if(sqr2 == " O " && sqr8 == " O " && sqr5T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr5.value = " O " sqr5T = 1; turn = 0; } else if(sqr3 == " O " && sqr9 == " O " && sqr6T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr6.value = " O " sqr6T = 1; turn = 0; } else if(sqr1 == " O " && sqr5 == " O " && sqr9T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr9.value = " O " sqr9T = 1; turn = 0; } else if(sqr4 == " O " && sqr7 == " O " && sqr1T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr1.value = " O " sqr1T = 1; turn = 0; } else if(sqr5 == " O " && sqr8 == " O " && sqr2T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr2.value = " O " sqr2T = 1; turn = 0; } else if(sqr6 == " O " && sqr9 == " O " && sqr3T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr3.value = " O " sqr3T = 1; turn = 0; } else if(sqr1 == " O " && sqr4 == " O " && sqr7T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr7.value = " O " sqr7T = 1; turn = 0; } else if(sqr2 == " O " && sqr5 == " O " && sqr8T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr8.value = " O " sqr8T = 1; turn = 0; } else if(sqr3 == " O " && sqr6 == " O " && sqr9T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr9.value = " O " sqr9T = 1; turn = 0; } else if(sqr1 == " O " && sqr9 == " O " && sqr5T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr5.value = " O " sqr5T = 1; turn = 0; } else if(sqr3 == " O " && sqr7 == " O " && sqr5T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr5.value = " O " sqr5T = 1; turn = 0; } else { computer() } check2() } function computer() { check2() if(sqr1 == " X " && sqr2 == " X " && sqr3T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr3.value = " O " sqr3T = 1; turn = 0; } else if(sqr2 == " X " && sqr3 == " X " && sqr1T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr1.value = " O " sqr1T = 1; turn = 0; } else if(sqr4 == " X " && sqr5 == " X " && sqr6T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr6.value = " O " sqr6T = 1; turn = 0; } else if(sqr5 == " X " && sqr6 == " X " && sqr4T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr4.value = " O " sqr4T = 1; turn = 0; } else if(sqr7 == " X " && sqr8 == " X " && sqr9T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr9.value = " O " sqr9T = 1; turn = 0; } else if(sqr8 == " X " && sqr9 == " X " && sqr7T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr7.value = " O " sqr7T = 1; turn = 0; } else if(sqr1 == " X " && sqr5 == " X " && sqr9T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr9.value = " O " sqr9T = 1; turn = 0; } else if(sqr5 == " X " && sqr9 == " X " && sqr1T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr1.value = " O " sqr1T = 1; turn = 0; } else if(sqr3 == " X " && sqr5 == " X " && sqr7T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr7.value = " O " sqr7T = 1; turn = 0; } else if(sqr7 == " X " && sqr5 == " X " && sqr3T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr3.value = " O " sqr3T = 1; turn = 0; } else if(sqr1 == " X " && sqr3 == " X " && sqr2T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr2.value = " O " sqr2T = 1; turn = 0; } else if(sqr4 == " X " && sqr6 == " X " && sqr5T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr5.value = " O " sqr5T = 1; turn = 0; } else if(sqr7 == " X " && sqr9 == " X " && sqr8T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr8.value = " O " sqr8T = 1; turn = 0; } else if(sqr1 == " X " && sqr7 == " X " && sqr4T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr4.value = " O " sqr4T = 1; turn = 0; } else if(sqr2 == " X " && sqr8 == " X " && sqr5T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr5.value = " O " sqr5T = 1; turn = 0; } else if(sqr3 == " X " && sqr9 == " X " && sqr6T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr6.value = " O " sqr6T = 1; turn = 0; } else if(sqr1 == " X " && sqr5 == " X " && sqr9T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr9.value = " O " sqr9T = 1; turn = 0; } else if(sqr4 == " X " && sqr7 == " X " && sqr1T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr1.value = " O " sqr1T = 1; turn = 0; } else if(sqr5 == " X " && sqr8 == " X " && sqr2T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr2.value = " O " sqr2T = 1; turn = 0; } else if(sqr6 == " X " && sqr9 == " X " && sqr3T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr3.value = " O " sqr3T = 1; turn = 0; } else if(sqr1 == " X " && sqr4 == " X " && sqr7T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr7.value = " O " sqr7T = 1; turn = 0; } else if(sqr2 == " X " && sqr5 == " X " && sqr8T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr8.value = " O " sqr8T = 1; turn = 0; } else if(sqr3 == " X " && sqr6 == " X " && sqr9T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr9.value = " O " sqr9T = 1; turn = 0; } else if(sqr1 == " X " && sqr9 == " X " && sqr5T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr5.value = " O " sqr5T = 1; turn = 0; } else if(sqr3 == " X " && sqr7 == " X " && sqr5T == 0 && turn == 1) { document.tic.sqr5.value = " O " sqr5T = 1; turn = 0; } else { AI() } check2() } function AI() { vari() if(document.tic.sqr5.value == " " && turn == 1) { document.tic.sqr5.value = " O " turn = 0 sqr5T = 1 } else if(document.tic.sqr1.value == " " && turn == 1) { document.tic.sqr1.value = " O " turn = 0 sqr1T = 1 } else if(document.tic.sqr9.value == " " && turn == 1) { document.tic.sqr9.value = " O " turn = 0 sqr9T = 1 } else if(document.tic.sqr6.value == " " && turn == 1) { document.tic.sqr6.value = " O " turn = 0 sqr6T = 1 } else if(document.tic.sqr2.value == " " && turn == 1) { document.tic.sqr2.value = " O " turn = 0 sqr2T = 1 } else if(document.tic.sqr8.value == " " && turn == 1) { document.tic.sqr8.value = " O " turn = 0 sqr8T = 1 } else if(document.tic.sqr3.value == " " && turn == 1) { document.tic.sqr3.value = " O " turn = 0 sqr3T = 1 } else if(document.tic.sqr7.value == " " && turn == 1) { document.tic.sqr7.value = " O " turn = 0 sqr7T = 1 } else if(document.tic.sqr4.value == " " && turn == 1) { document.tic.sqr4.value = " O " turn = 0 sqr4T = 1 } check2() } function reset() { document.tic.sqr1.value = " " document.tic.sqr2.value = " " document.tic.sqr3.value = " " document.tic.sqr4.value = " " document.tic.sqr5.value = " " document.tic.sqr6.value = " " document.tic.sqr7.value = " " document.tic.sqr8.value = " " document.tic.sqr9.value = " " sqr1T = 0 sqr2T = 0 sqr3T = 0 sqr4T = 0 sqr5T = 0 sqr6T = 0 sqr7T = 0 sqr8T = 0 sqr9T = 0 vari() turn = 0 moveCount = 0 } function resetter() { reset() } </SCRIPT> <FORM NAME="tic"> <INPUT TYPE="button" NAME="sqr1" class="tictac" value=" " onClick="if(document.tic.sqr1.value == ' ' && turn == 0 && mode == 1) {document.tic.sqr1.value = ' X '; sqr1T = 1; turn = 1; vari(); check();} else if(document.tic.sqr1.value == ' ' && turn == 1 && mode == 2) {document.tic.sqr1.value = ' X '; sqr1T = 1; turn = 0; vari(); player1Check()} else if(document.tic.sqr1.value == ' ' && turn == 0 && mode == 2) {document.tic.sqr1.value = ' O '; sqr1T = 1; turn = 1; vari(); player1Check()} drawCheck()"> <INPUT TYPE="button" NAME="sqr2" class="tictac" value=" " onClick="if(document.tic.sqr2.value == ' ' && turn == 0 && mode == 1) {document.tic.sqr2.value = ' X '; sqr2T = 1; turn = 1; vari(); check();} else if(document.tic.sqr2.value == ' ' && turn == 1 && mode == 2) {document.tic.sqr2.value = ' X '; sqr2T = 1; turn = 0; vari(); player1Check()} else if(document.tic.sqr2.value == ' ' && turn == 0 && mode == 2) {document.tic.sqr2.value = ' O '; sqr2T = 1; turn = 1; vari(); player1Check()} drawCheck()"> <INPUT TYPE="button" NAME="sqr3" class="tictac" value=" " onClick="if(document.tic.sqr3.value == ' ' && turn == 0 && mode == 1) {document.tic.sqr3.value = ' X '; sqr3T = 1; turn = 1; vari(); check();} else if(document.tic.sqr3.value == ' ' && turn == 1 && mode == 2) {document.tic.sqr3.value = ' X '; sqr3T = 1; turn = 0; vari(); player1Check()} else if(document.tic.sqr3.value == ' ' && turn == 0 && mode == 2) {document.tic.sqr3.value = ' O '; sqr3T = 1; turn = 1; vari(); player1Check()} drawCheck()"><br /> <INPUT TYPE="button" NAME="sqr4" class="tictac" value=" " onClick="if(document.tic.sqr4.value == ' ' && turn == 0 && mode == 1) {document.tic.sqr4.value = ' X '; sqr4T = 1; turn = 1; vari(); check();} else if(document.tic.sqr4.value == ' ' && turn == 1 && mode == 2) {document.tic.sqr4.value = ' X '; sqr4T = 1; turn = 0; vari(); player1Check()} else if(document.tic.sqr4.value == ' ' && turn == 0 && mode == 2) {document.tic.sqr4.value = ' O '; sqr4T = 1; turn = 1; vari(); player1Check()} drawCheck()"> <INPUT TYPE="button" NAME="sqr5" class="tictac" value=" " onClick="if(document.tic.sqr5.value == ' ' && turn == 0 && mode == 1) {document.tic.sqr5.value = ' X '; sqr5T = 1; turn = 1; vari(); check();} else if(document.tic.sqr5.value == ' ' && turn == 1 && mode == 2) {document.tic.sqr5.value = ' X '; sqr5T = 1; turn = 0; vari(); player1Check()} else if(document.tic.sqr5.value == ' ' && turn == 0 && mode == 2) {document.tic.sqr5.value = ' O '; sqr5T = 1; turn = 1; vari(); player1Check()} drawCheck()"> <INPUT TYPE="button" NAME="sqr6" class="tictac" value=" " onClick="if(document.tic.sqr6.value == ' ' && turn == 0 && mode == 1) {document.tic.sqr6.value = ' X '; sqr6T = 1; turn = 1; vari(); check();} else if(document.tic.sqr6.value == ' ' && turn == 1 && mode == 2) {document.tic.sqr6.value = ' X '; sqr6T = 1; turn = 0; vari(); player1Check()} else if(document.tic.sqr6.value == ' ' && turn == 0 && mode == 2) {document.tic.sqr6.value = ' O '; sqr6T = 1; turn = 1; vari(); player1Check()} drawCheck()"><br /> <INPUT TYPE="button" NAME="sqr7" class="tictac" value=" " onClick="if(document.tic.sqr7.value == ' ' && turn == 0 && mode == 1) {document.tic.sqr7.value = ' X '; sqr7T = 1; turn = 1; vari(); check();} else if(document.tic.sqr7.value == ' ' && turn == 1 && mode == 2) {document.tic.sqr7.value = ' X '; sqr7T = 1; turn = 0; vari(); player1Check()} else if(document.tic.sqr7.value == ' ' && turn == 0 && mode == 2) {document.tic.sqr7.value = ' O '; sqr7T = 1; turn = 1; vari(); player1Check()} drawCheck()"> <INPUT TYPE="button" NAME="sqr8" class="tictac" value=" " onClick="if(document.tic.sqr8.value == ' ' && turn == 0 && mode == 1) {document.tic.sqr8.value = ' X '; sqr8T = 1; turn = 1; vari(); check();} else if(document.tic.sqr8.value == ' ' && turn == 1 && mode == 2) {document.tic.sqr8.value = ' X '; sqr8T = 1; turn = 0; vari(); player1Check()} else if(document.tic.sqr8.value == ' ' && turn == 0 && mode == 2) {document.tic.sqr8.value = ' O '; sqr8T = 1; turn = 1; vari(); player1Check()} drawCheck()"> <INPUT TYPE="button" NAME="sqr9" class="tictac" value=" " onClick="if(document.tic.sqr9.value == ' ' && turn == 0 && mode == 1) {document.tic.sqr9.value = ' X '; sqr9T = 1; turn = 1; vari(); check();} else if(document.tic.sqr9.value == ' ' && turn == 1 && mode == 2) {document.tic.sqr9.value = ' X '; sqr9T = 1; turn = 0; vari(); player1Check()} else if(document.tic.sqr9.value == ' ' && turn == 0 && mode == 2) {document.tic.sqr9.value = ' O '; sqr9T = 1; turn = 1; vari(); player1Check()} drawCheck()"> </form></center>

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Όλες οι απορίες πλέον θα λύνονται μόνο μέσα στο φόρουμ το οποίο μπορείτε να βρείτε εδώ http://forum.click4money.gr/
Ο λόγος είναι για να μαζεύεται όλο το υλικό εκεί και να μην απαντάμε συνέχεια στα ίδια ερωτήματα

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σπάσιμο κωδικών email και τρόποι προστασίας αυτών

Καλησπέρα φίλοι και αναγνώστες του  blog μου, σήμερα θα σας δείξω ένα οδηγό βίντεο με τον οποίο μπορεί κάποιος να μας κλέψει τον κωδικό του email μας όπως επίσης και τρόπους με τους οποίους μπορούμε να προστατευτούμε. Με αυτό το τρόπο μπορούμε να ανιχνεύσουμε  κωδικούς hotmail, windows live και gmail . Στον οδηγό βίντεο σας δείχνω για hotmail που με τον ίδιο τρόπο γίνετε και για τα windows live.  Για gmail στην επιλογή "Single target" που σας δείχνω στο βίντεο αντί για "pop3.live.com" βάζουμε "smtp.gmail.com", στην "Port" βάζουμε 465, και στο "Protocol" βάζουμε "smtp", επίσης βάζουμε τικ και στην επιλογή "Be verbose", τα άλλα τα κάνουμε όπως και στο βίντεο. Θα χρειαστούμε  Backtrack ( το backtrack το κατεβάζετε εδώ ή  εδώ για torrent ). Το προγραμμάτακι "Hydra-gdk" το οποίο είναι ενσωματωμένο στο backtrack, θα το βρείτε στο μενού => Application-Backtrack-Privilege Escalation- Passwo

Σπάσιμο κωδικών facebook

Πώς μπορεί κάποιος να σας κλέψει τον κωδικό του Facebook (hack facebook). Παρακάτω σας έφτιαξα ένα βίντεο που μου ζητήσατε για το πως σπάμε κωδικούς στο facebook εύκολα. Με ένα απλό τρόπο μπορεί να σας κλέψουν το κωδικό του facebook . Το βίντεο είναι καθαρά για εκπαιδευτικούς σκοπούς.   Τον οδηγό αυτό κυρίως τον έφτιαξα για αρχάριους, να μπορούν να δουν ένα από τους πολλούς τρόπους που μπορεί κάποιος έμπειρος hacker να κλέψει τον κωδικό του ς. Μετά από το βίντεο θα έχετε μια άλφα γνώση και θα μπορείτε να προστατευτείτε. Τα εργαλεία που θα χρειαστείτε για να το κάνετε και εσείς :   http://lefta4klik.blogspot.gr/2012/12/spasimo-kodikon-crack-wep.html Όποιος έχει απορίες για το πως να σπάσω κωδικό facebook ας αφήσει σχόλιο να το βοηθήσουμε. Σημείωση : Η τεχνική αυτή δουλεύει όταν οι υπολογιστές βρίσκονται στο ίδιο δίκτυο.  Πώς σπάμε κωδικούς του φβ - Δείτε τον οδηγό βίντεο Μπορείτε να δείτε και τον νέο οδηγό όπου γίνετε να σπάσει το facebook χωρίς να χρειαστεί να σταλ

Εγκατάσταση backtrack στα windows με βοήθεια εικονικής μηχανής

Καλησπέρα φίλοι μου, σήμερα σας έχω φτιάξει το βίντεο που μου ζητήσατε κάποιοι που είχατε δυσκολίες στην εγκατάσταση του  backtrack  σε εικονική μηχανή για να τρέχουνε στα windows. Είναι πάρα πολύ απλό, θα το δείτε στην συνέχεια στο video. Την εικονική μηχανή που έχω και εγώ για να τρέχουνε τα backtrack στα windows:  Κατεβάστε την εδώ . Τα Backtrack τα κατεβάζετε από εδώ . Κατεβάστε την τελευταία έκδοση δηλαδή το backtrack 5 R3. Επίσης σας έχω και μια εναλλακτική λύση εικονικής μηχανής που θα δείτε κάτω από το βίντεο, όπου μπορείτε να δείτε  οδηγίες για να κατεβάσετε και να τρέξετε το backtrack στο virtualbox της oracle. Εγκατάσταση backtrack σε εικονική μηχανή - Δείτε τον οδηγό βίντεο Μπορείτε αν θέλετε να κατεβάσετε την εικονική μηχανή (virtualbox) της oracle που είναι επίσης πολύ καλή και είναι δωρεάν. Κατεβάστε την από εδώ  https://www.virtualbox.org/wiki/Downloads . Όταν κατεβεί το κάνετε εγκατάσταση και δημιουργείτε μια εικονική μηχανή στο virtualbox της