Επιλογή καταλληλότερου affiliate program
Αφού είδαμε τα είδη των affiliate programs ας δούμε με πιο σκεπτικό επιλέγουμε πιο affiliate program θα προωθήσουμε.
Όταν λέω πιο affiliate program να προωθήσουμε δεν εννοώ ανάλογα με τα είδη στα οποία αναφερθήκαμε πριν αλλά ανάλογα με τις γνώσεις μας και τα ενδιαφέροντά μας. Το είδος δεν έχει σημασία, είτε είναι ppc είτε είναι pps, το θέμα είναι να επιλέξουμε σωστά το αντικείμενο με το οποίο θέλουμε να ασχοληθούμε και σίγουρα θα βγάλουμε χρήματα.
Λοιπόν, αρχικά για να επιλέξουμε το σωστό affiliate program πρέπει να σκεφτούμε τι ξέρουμε να κάνουμε και τι μας αρέσει να κάνουμε ώστε να επιλέξουμε να προωθήσουμε κάτι το οποίο δεν θα μας είναι άγνωστο. Π.χ. δεν μπορείς να κάνεις προώθηση video games αν ο ίδιος δεν παίζεις video games και αν δεν έχεις παίξει τα video games που προωθείς. Πως θα περιγράφεις το παιχνίδι, τον κόσμο του, τους χαρακτήρες του κτλ; Πως θα πείσεις τον άλλο να αγοράσει κάτι από σένα το οποίο ούτε καν έχεις δοκιμάσει. Βέβαια εδώ θα μου πείτε πως υπάρχουν χιλιάδες sites με reviews, θα βρείτε ένα, θα αλλάξετε λίγο το κείμενο, θα βρείτε και καμία φωτογραφία και είστε έτοιμοι.
Λάθος! Μ' αυτό τον τρόπο μπορεί να βρεθούν 1-2 που δεν τους νοιάζει που παν τα λεφτά τους και να αγοράσουν από εσάς. Με τους υπόλοιπους όμως τι κάνετε; Όταν αρχίσουν οι απορίες στις οποίες θα πρέπει να έχετε γνώση του αντικειμένου για να απαντήσετε τι θα πείτε; Νομίζετε πως ένα κείμενο δεν φαίνεται αν είναι αυθεντικό ή αν έχει αλλαχθεί; Το θέμα είναι να έχετε το δικό σας προσωπικό ύφος και τις δικές σας απόψεις κατά την προώθηση, να μιλάτε ειδικά και συγκεκριμένα και όχι με απόψεις δανεικές και γενικότητες. Να βοηθήσετε τον επισκέπτη να επιλέξει σωστά και τότε θα σας εμπιστευθεί και θα αγοράσει ξανά από εσάς.
Τώρα, υπάρχει πιθανότητα να μην σας ενδιαφέρει να ασχοληθείτε με affiliate programs σχετικά με τις γνώσεις και τις ασχολίες σας ή απλώς να μην βρίσκετε σχετικά affiliate programs. Αυτό δεν σας εμποδίζει να επιλέξετε έναν άλλο τομέα και να αποκτήσετε εκεί νέες γνώσεις. Με μια αναζήτηση στο internet ή σε βιβλία θα βρείτε χιλιάδες πληροφορίες για οτιδήποτε, θα ενημερωθείτε σωστά και είστε έτοιμοι.
Μετά μένει να δοκιμάσετε το προϊόν το οποίο σας ενδιαφέρει να προωθήσετε. Όπως είπα και πριν, για να έχετε επιτυχία, πρέπει να μιλάτε ειδικά και όχι με γενικότητες. Ένας επισκέπτης θα καταλάβει αν έχετε δοκιμάσει το προϊόν και παρέχετε το πολυπόθητο honest review (τίμια αξιολόγηση) και όχι ένα άρθρο γενικό και αόριστο για το τι προσφέρει αυτό το προϊόν. Μη φοβηθείτε να αγοράσετε και να δοκιμάσετε αυτό που θέλετε να προωθήσετε, είναι μια επένδυση η οποία μπορεί να αποφέρει πολύ περισσότερα κέρδη απ' το να προωθούσατε απλά ένα προϊόν που δεν γνωρίζετε τι ακριβώς κάνει. Ένα κλασσικό παράδειγμα αποτυχημένων affiliates είναι όσοι προωθούν προϊόντα σχετικά με το money online. Μόνο ένα ελάχιστο ποσοστό καταφέρνει να κάνει πολλές πωλήσεις απ' το link του ενώ οι υπόλοιποι απλώς προσπαθούν γιατί πέφτουν στην παγίδα του γενικού. Γράφουν χιλιάδες λέξεις για να περιγράψουν ένα προϊόν χωρίς ουσιαστικά να λένε στον επισκέπτη τι ακριβώς κάνει και τι θα του προσφέρει, χιλιάδες λέξεις που απλώς εννοούν πως με αυτό το προϊόν θα βγάλουν χρήματα μέσω internet.
Ας δούμε τώρα κάποια επιπλέον πράγματα που πρέπει να λάβουμε υπόψη μας όταν επιλέγουμε affiliate programs:
-Ποιότητα σελίδας πωλήσεων: Όσο καλό και αν είναι ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που προωθείται αν η ιστοσελίδα που στέλνετε τους επισκέπτες σας να αγοράσουν είναι κακοσχεδιασμένη απλώς κάνετε δύσκολη τη ζωή σας. Αντίθετα ένα μέτριο προϊόν με μια άψογη σελίδα μπορεί να αποφέρει τεράστια κέρδη.
-Σιγουριά πληρωμών: Πριν γίνεται affiliates σε ένα ανεξάρτητο affiliate program ή μικρό affiliate network κάντε μια μικρή έρευνα να δείτε αν όντως πληρώνει.
-Συχνότητα πληρωμών: Ο στόχος των περισσότερων affiliates είναι να χτίσει παθητικό εισόδημα, δηλαδή εισόδημα που θα έρχεται σταθερά κάθε μήνα ή κάθε χρόνο για αρκετό καιρό. Έτσι είναι καλύτερο να προτιμούμε affiliate programs που πληρώνουν και για τις επόμενες πωλήσεις που θα γίνουν από έναν πελάτη που ήδη έχουμε στείλει. Π.χ. Αν προωθούμε μια εταιρεία hosting πρέπει να ξέρουμε αν θα μας πληρώνει σε κάθε ανανέωση που κάνει ο πελάτης μας ή μόνο για την πρώτη.
-Ανταγωνισμός: Αν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία είναι υπερβολικά διαφημισμένα καλύτερα να τα αφήσουμε, τουλάχιστον στην αρχή που η εμπειρία μας είναι περιορισμένη, ή να αναλύσουμε με ποιους τρόπους προωθούν οι ανταγωνιστές μας ώστε να βρούμε κάτι διαφορετικό και να προσεγγίσουμε την αγορά με άλλο τρόπο.
-Timing: H στιγμή που θα αρχίσουμε να προωθούμε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην πορεία των πωλήσεών μας. Υπάρχουν πράγματα διαχρονικά που πάντα θα αγοράζονται και θα είναι χρήσιμα και υπάρχουν πράγματα τα οποία απλώς γίνονται μόδα ή παράγονται μόνο για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα κι εξαφανίζονται. Πρέπει λοιπόν να τα ξεχωρίζουμε για να μην χάνουμε το χρόνο μας άδικα.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Όλες οι απορίες πλέον θα λύνονται μόνο μέσα στο φόρουμ το οποίο μπορείτε να βρείτε εδώ http://forum.click4money.gr/
Ο λόγος είναι για να μαζεύεται όλο το υλικό εκεί και να μην απαντάμε συνέχεια στα ίδια ερωτήματα